Payroll via TOPTEAMWORK
Hoe werkt het payroll-principe?
Door u geworven medewerkers komen formeel onder contract te staan bij TOPTEAMWORK. Het arbeidscontract, de salarisadministratie en de betaling van uw nieuwe medewerkers (welke wij wekelijks verlonen) wordt geheel door ons verzorgd. U blijft in de praktijk het aanspreekpunt en de leidinggevende.
Een payrollcontract is een volwaardig arbeidscontract. In fase 1 en 2 is er een contract waarin een uitzendbeding is opgenomen, en kan tot 78 werkweken duren. Dit betekent dat de opdrachtgever gedurende fase 1 en 2 de opdracht altijd tussentijds kan opzeggen.
Wanneer kan payrolling voor u interessant zijn?
Wat zijn de voordelen van payrolling?
• U weet vooraf wat uw personele kosten zullen zijn.
• U betaalt een vast tarief en ontvangt wekelijks één factuur. Zo heeft u een zeer nauwkeurige inzage in uw totale salaris- en personeelskosten.
• Facturen en/of aangiften van instanties zoals het UWV, de Belastingdienst,
diverse pensioen- en aanverwante verzekeringen, de Arbo-dienst, verzuimverzekering en accountants (met betrekking tot salaris- en personeelsadministratie) ontvang u niet meer, dat doen wij voor u.
• Uw financiële administratie wordt hierdoor beperkter en veel inzichtelijker, waarmee u direct een aanzienlijke kostenbesparing kunt realiseren.
• Voor uw medewerkers verandert er feitelijk niet veel, behalve dat zij kunnen terugvallen op een professionele dienstverlener op het gebied van personeel en organisatie.